7.1.09

SELAMAT TAHUN BARU 2009! SALAM PERKENALAN BUAT SEMUA VISITORS!



Alhamdullilah....setelah dipanjangkan umur...kita semua dapat menyambut tahun baru, tahun 2009 dengan selamat. Semoga di tahun yang baru ini, kawan-kawan semua akan lebih berjaya dan masa depan akan lebih cerah, amin....

Sempena tahun baru jugak, alhamdullilah saya berjaya mulakan blog ini setelah sekian lama terpendam sebagai hasrat di hati. Saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan salam perkenalan pada kawan-kawan baru dan pada kawan-kawan lama yang visit blog ni, terima kasih kerana bagi support dan semangat.

Buat pengetahuan kawan-kawan, idea untuk blog ini ter'pop-up' kat minda saya selama saya menetap di negara orang iaitu Sydney, Australia. Saya dapat lihat banyak jalan cerita hidup setiap insan di sini yang boleh dijadikan teladan dan sempadan untuk kita semua. Itu saja niat di hati...setakat ni...maklum la...nak buat pahala bukan dengan bersedekah duit saja....sedekah maklumat dan ilmu pun besar ganjarannya! Oleh yang demikian, dialu-alukan semua kekawan selalu-selalu lah melawat blog ini untuk baca cerita baru dan pendapat-pendapat baru tentang apa saja yang berkenaan dengan hidup! Have a nice day to all!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Pemilihan gambar yang menarik...Selamat tahun baru, semoga blog ini dapat memberi manfaat kepada semua yang perlukan 'paradigm shift'.

    ReplyDelete